• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
کل اخبار 12256اخبار امروز : 4
1

امام جمعه مسجدسلیمان:
با عملیات صادق ۲، جهانیان به درماندگی باند جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پی بردند

  • کد خبر : 66289
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با عملیات صادق ۲، جهانیان به درماندگی باند جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پی بردند</span>

رویش زاگرس: امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نماز جمعه باشکوه نصر در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، اقتدار مردم و شجاعت رهبر بزرگ جهان اسلام را نشان داد که امنیت و اقتدار ایران اسلامی را بر رخ جهانیان کشید. حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدی در خطبه های نماز جمعه مصلی شهرستان مسجدسلیمان اظهارکرد: در جریان برگزاری […]

رویش زاگرس: امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نماز جمعه باشکوه نصر در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، اقتدار مردم و شجاعت رهبر بزرگ جهان اسلام را نشان داد که امنیت و اقتدار ایران اسلامی را بر رخ جهانیان کشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدی در خطبه های نماز جمعه مصلی شهرستان مسجدسلیمان اظهارکرد: در جریان برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، رسانه های جهان چاره‌ای جز انعکاس عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی نداشتند.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی بعد از ضربات مهلک عملیات وعده صادق ۲ در دوران نقاهت بسر می برد ادامه داد: این رژیم پر مدعا در اذهان عمومی تصویری جعلی از پدافندهای پیشرفته خود ایجاد کرده بود که با عملیات صادق ۲، جهانیان به درماندگی این باند جنایتکار و کودک کش پی بردند.

حجت الاسلام سید احمدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با جنگ رسانه ای بخشی از رسوایی که برای او رقم خورده را جبران کند.

امام جمعه مسجدسلیمان همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان به شرح فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل سازمان عقیدتی_سیاسی در نیروی مسلح پرداخت و افزود: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی یک یادگاری از سوی حضرت امام خمینی (ره) برای نیروهای مسلح است.
وی خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی و انقلابی در بین کارکنان و خانواده ها، تقویت روحیه تعاون و صمیمیت در بین کارکنان نیروهای مسلح، افزایش تعامل اثربخش با فرماندهان و گسترش و تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش از افق های چشم انداز عقیدتی سیاسی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.