• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
کل اخبار 12259اخبار امروز : 0
0

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان
پلاتو نمایش زنده یاد عزت الله مهرآوران در مسجدسلیمان افتتاح شد

  • کد خبر : 66317
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پلاتو نمایش زنده یاد عزت الله مهرآوران در مسجدسلیمان افتتاح شد</span>

رویش زاگرس: با حضور دکتر مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان آیین افتتاح و بهره برداری از پلاتو نمایش زنده یاد عزت الله مهرآوران در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای این مراسم، نمایش طنز توسط تعدادی از هنرمندان این شهرستان اجرا گردید. در ادامه سید ستار […]

رویش زاگرس: با حضور دکتر مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان آیین افتتاح و بهره برداری از پلاتو نمایش زنده یاد عزت الله مهرآوران در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای این مراسم، نمایش طنز توسط تعدادی از هنرمندان این شهرستان اجرا گردید.
در ادامه سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات عوامل و بازیگران نمایش طنز اظهار داشت: در شهرستان مسجدسلیمان ایجاد فضایی این چنینی نیاز بود تا در اختیار هنرمندان نمایشی قرار گیرد که با کمک هنرمندان تلاش گر شهرستان و حمایت مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد استان این فضا آماده و امروز افتتاح گردید البته امیدواریم به زودی تجهیزات این فضا نیز تهیه گردد.
وی افزود: در تلاش هستیم سیستم صوت، نورپردازی و وسایل سرمایشی سالن های نمایش را در سطح شهرستان تقویت کنیم.
در ادامه مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری بیان داشت: ان شاءالله اتفاقات مثبت بیش از پیش برای تئاتر مسجدسلیمان و هنرمندان این شهر هنرپرور رخ دهد.
وی افزود: آماده شدن این فضا و تغییر کاربری به همت هنرمندان مسجدسلیمان صورت گرفت که جا دارد از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم با ورود اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت و اعتبارات دولتی کم کم پازل پیشرفت فرهنگ و هنر را در سطح استان و شهرستان ها تکمیل نماییم.
وی اضافه کرد: در جریان سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به استان خوزستان ۲۳۰ میلیارد اعتبار از محل مسئولیت های اجتماعی نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور برای فرهنگ و هنر استان خوزستان تصویب شد. وی ابراز امیدواری کرد این اعتبارات هر چه زودتر به استان تزریق و با استفاده از آن تجهیزات مورد نیاز هنرمندان استان تامین گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.