• امروز : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 13 October - 2024
کل اخبار 12263اخبار امروز : 1
1

مشاهده چند قلاده خرس قهوه ای در مناطق حفاظت شده اندیکا

  • کد خبر : 66338
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
مشاهده چند قلاده خرس قهوه ای در مناطق حفاظت شده اندیکا

رویش زاگرس: چهار قلاده خرس قهوه ای و چهار توله خرس طی یک ماه در مناطق حفاظت شده اندیکا توسط اداره محیط زیست اندیکا مشاهده و تصویربرداری شد. به گزارش رویش زاگرس، در اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه در سه نقطه از مناطق حفاظت شده شهرستان اندیکا ، چهار قلاده خرس قهوه ای […]

رویش زاگرس: چهار قلاده خرس قهوه ای و چهار توله خرس طی یک ماه در مناطق حفاظت شده اندیکا توسط اداره محیط زیست اندیکا مشاهده و تصویربرداری شد.

به گزارش رویش زاگرس، در اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه در سه نقطه از مناطق حفاظت شده شهرستان اندیکا ، چهار قلاده خرس قهوه ای و چهار توله خرس مشاهده و تصویر برداری شدند.

احمد طهماسبی شاه منصوری سرپرست اداره محیط زیست اندیکا که به همراه محیط بان فریدون خسروی که طی گشت و پایش مستمر در سطح مناطق موفق به مشاهده و فیلمبرداری از خرس ها شد بیان کرد: مشاهده این تعداد خرس قهوه ای در یک ماه گذشته نشان دهنده اهمیت حفظ زیستگاه‌ها و وجود محیطی امن برای زندگی این جانوران است و منطقه حفاظت شده شیمبار به دلیل شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن دارای تنوع زیستی جانوری و گیاهی متنوعی ست که نیازمند توجه ویژه می باشد.

وی افزود: خرس‌ قهوه ای به دلیل استفاده از منابع غذایی مختلف، زندگی در مناطق صعب‌العبور جنگلی و کوهستانی و دور از دسترس، شبگرد بودن، نداشتن دشمنان طبیعی و خواب زمستانی از جمعیت خوبی برخوردارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.