• امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 14 October - 2024
کل اخبار 12264اخبار امروز : 2
2

امیر قاسمی منجزی:
رسالت تیم ما این است که ورزش کشتی را در مسجدسلیمان توسعه و پیشرفت دهیم

  • کد خبر : 66348
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امیر قاسمی منجزی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>رسالت تیم ما این است که ورزش کشتی را در مسجدسلیمان توسعه و پیشرفت دهیم</span>

رسالت تیم ما این است که ورزش کشتی را در مسجدسلیمان توسعه و پیشرفت دهیم/تنها عرق به مسجدسلیمان باعث شد که هدایت تیم شهرداری را بپذیرم رویش زاگرس: سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: مربیگری تجربه سختی است، در حالی که فکر می‌کردم آسان‌تر باشد. امیر قاسمی‌منجزی درباره صعود تیم شهرداری مسجدسلیمان به مرحله […]

رسالت تیم ما این است که ورزش کشتی را در مسجدسلیمان توسعه و پیشرفت دهیم/تنها عرق به مسجدسلیمان باعث شد که هدایت تیم شهرداری را بپذیرم

رویش زاگرس: سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: مربیگری تجربه سختی است، در حالی که فکر می‌کردم آسان‌تر باشد.

امیر قاسمی‌منجزی درباره صعود تیم شهرداری مسجدسلیمان به مرحله بعدی لیگ برتر کشتی فرنگی، اظهارکرد: باتوجه به این که دو ماه بعد از سایر تیم ها توانستیم برای حضور در لیگ برتر یارگیری کنیم، کمبود زمان گریبانگیرمان شد، اما خوشبختانه با همت و تلاش کشتی‌گیران‌مان توانستیم خوش بدرخشیم و به عنوان تیم اول گروه‌مان به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

او با تاکید بر این که انتظار همین عملکرد خوب را از تیمم داشتم، افزود: در ترکیب تیممان از کشتی گیران خارجی هم بهره می بریم که حضور آنها هم باعث می شود که در لیگ نتیجه بهتری کسب کنیم و هم این که رسالت تیم ما این است که ورزش کشتی را در مسجدسلیمان توسعه و پیشرفت دهیم که وجود آمویان و گالستیان در همین راستا است و توانسته انگیزه زیادی در کشتی گیران نونهال و نوجوان مسجدسلیمانی ایجاد کند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: در این راستا جا دارد از حمایت مسئولان شهر مسجدسلیمان و تلاش بسیار زیاد جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان و زمانپور نماینده کشتی استان نیز قدردانی کنم. هیات کشتی خوزستان متولی تیم شهرداری مسجدسلیمان نیست اما تمام قد از تیم به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر حمایت کرده است.

او با اشاره به کیفیت بالای فرنگی‌کاران تیمش، عنوان کرد: کشتی گیری چون حجت رضایی بیش از توان خود در این رقابت ها تلاش کرده و کاری کرده کارستان. همچنین شاهین بداغی توانست قهرمان جهان را در لیگ شکست دهد. یکی از امتیازات مثبت تیم ما این است که باتوجه به این که تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر هستیم، کشتی گیران‌مان از نظر روحی روانی و احساسی سنگ تمام گذاشته اند و عرق آن‌ها به خوزستان باعث شد که به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنیم.

قاسمی‌منجزی تاکید کرد: بی شک اگر موفقیتی تاکنون حاصل شده تلاش کشتی گیران تیم و همکارانم در کادر فنی است؛ زجرهایی که می‌کشیم فقط برای رسیدن به عنوان قهرمانی است.
او با بیان این که مربیگری کاری بسیار سخت است، افزود: تجربه سختی بوده است در حالی که فکر می کردم آسان تر است. هنگامی که روی تشک کشتی می‌گیری شش دقیقه زجر می‌کشی اما من برای ۱۰ بار (۱۰ وزن مسابقات) شش دقیقه زجر کشیدن را در لیگ تجربه کردم. البته زجرکشیدن‌های کشتی هم قشنگ است. من زندگی را همیشه با چالش و هیجان دیده‌ام و کشتی چیزهای زیادی را به من فهمانده است. به هر حال مربیگری حس خیلی قشنگی است و البته بر خلاف میل باطنی‌ام وارد این عرصه شدم و تنها عرق به شهرم مسجدسلیمان باعث شد که هدایت تیم شهرداری را بپذیرم و اگر این کار را انجام نمی‌دادم بی‌معرفتی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.