• امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 14 October - 2024
کل اخبار 12267اخبار امروز : 5
1

اعتراض شدید روستائیان اندیکا از زباله سوزی و دفن غیر اصولی پسماندها

  • کد خبر : 66355
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
اعتراض شدید روستائیان اندیکا از زباله سوزی و دفن غیر اصولی پسماندها

رویش زاگرس: دفن غیر اصولی زباله ها و آتش زدن آنها تهدیدی جدی برای طبیعت بکر اندیکا و سلامت اهالی روستاهای این شهرستان است. به گزارش رویش زاگرس، سوزاندن زباله‌ها و دفن غیر اصولی آن ها در حوالی روستا‌های شهرستان اندیکا، باعث نارضایتی آن ها شده است و علاوه بر این که سلامتی آن ها […]

رویش زاگرس: دفن غیر اصولی زباله ها و آتش زدن آنها تهدیدی جدی برای طبیعت بکر اندیکا و سلامت اهالی روستاهای این شهرستان است.

به گزارش رویش زاگرس، سوزاندن زباله‌ها و دفن غیر اصولی آن ها در حوالی روستا‌های شهرستان اندیکا، باعث نارضایتی آن ها شده است و علاوه بر این که سلامتی آن ها را به خطر انداخته، تهدید برای محیط زیست محسوب می‌شود.
روستائیان می‌گویند: زباله‌های همه مناطق این شهرستان به روستا منتقل می‌شوند و آن ها را آتش می‌زنند و دودی که در هوا منتشر می‌شود، باعث آزار و اذیت اهالی روستا‌ها شده است، همین امر سبب شده تا بسیاری از ساکنان روستا به شهر مهاجرت کنند.

گفته می‌شود بار‌ها ساکنان مراتب شکایت خود را به دستگاه‌های اجرایی مربوط ارسال کرده اند، ولی تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

دبیر شورای سلامت و مدیریت پسماند اندیکا در این خصوص گفت: زمینی که درحال حاضر برای دفن زباله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مورد تائید شبکه بهداشت و اداره محیط زیست اندیکا نیست.

احمد طهماسبی، رئیس اداره محیط زیست اندیکا می‌گوید: متولی اصلی ساماندهی دفن اصولی زباله‌ها وزارت کشور، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها هستند و باید محل دفن پسماند‌ها را جانمایی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.