• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
کل اخبار 12275اخبار امروز : 6
0

مشارکت آتش‌نشانان نفت و گاز مسجدسلیمان در مهار آتش‌سوزی پالایش شوشتر

  • کد خبر : 66416
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
مشارکت آتش‌نشانان نفت و گاز مسجدسلیمان در مهار آتش‌سوزی پالایش شوشتر

رویش زاگرس: شعله‌های سرکش آتش سوزی شرکت پالایش پترو پارس شوشتر با حضور و مشارکت تیم آتش نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار شد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، ساعت 23:00 دیشب بود که از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان از شرکت بهره برداری […]

رویش زاگرس: شعله‌های سرکش آتش سوزی شرکت پالایش پترو پارس شوشتر با حضور و مشارکت تیم آتش نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار شد.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، ساعت 23:00 دیشب بود که از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان درخواست شد تا یک تیم مهار آتش به محل آتش سوزی شرکت پالایش پترو پارس به شهرستان شوشتر اعزام شود.

با به صدا درآمدن آژیر احضار،تیم 4 نفره متشکل از آتش نشانان زبده و مجرب به همراه رییس ایستگاه مرکزی و رییس عملیات ایمنی آتش نشانی ایستگاه شماره یک آتش نشانی نفت و گاز مسجدسلیمان متشکل از آقایان امیرحسین بنی نجاریان-فرزاد تاجمیری-سامان رضایی-بهشاد شهنی-وحید نصرالله پور-میثم عسگری در کوتاه ترین زمان ممکن برای حضور در میدان و مبارزه با آتش آماده شدند و با توجه به مسافت 60 کیلومتری میان شهرهای مسجدسلیمان و شوشتر که بیشتر آنرا در کوهستان و پیچ ها و شیب های تند می باشد در ساعت 00:24 بامداد خود را به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی شوشتر رسانیدند.
باتوجه به نوع حادثه که ناشی از مواد اشتعال زای هیدروکربوری و همچنین حضور تیم مجرب و متبحر نفت و گاز مسجدسلیمان در محل حادثه، از سوی مدیریت بحران استانداری مسئولیت فرماندهی 5 گروه حاضر در محل به تیم اطفای آتش شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان محول شد.

در حالی که شعله‌های آتش ناشی از آتش سوزی مواد هیدروکربوری شرکت پالایش پترو پارس به بیش از 20 متر می‌رسید، مجاهدان گمنام عرصه ایمنی و آتش نشانی توانستند ضمن جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر مخازن و مواد نفتی، در ساعت 01:53 دقیقه کنترل حادثه را بدست گرفته و در ساعت 02:15 آتش را بطور کامل خاموش و حادثه را مهار نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.