• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
کل اخبار 12275اخبار امروز : 6
1

دستگيري سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر صنعتي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 66419
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
دستگيري سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر صنعتي در مسجدسليمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از کشف مخدر صنعتي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ حميدرضا بهاروند، با اعلام اين خبر گفت: در اجراي طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازي نقاط الوده در سطح شهرستان مسجدسليمان، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي احدي از […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از کشف مخدر صنعتي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ حميدرضا بهاروند، با اعلام اين خبر گفت: در اجراي طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازي نقاط الوده در سطح شهرستان مسجدسليمان، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي احدي از خرده فروشان مواد مخدر شدند.

وي با بيان اين که ماموران پس از هماهنگي مرجع قضائي در بازرسي از منزل متهم مقاديري مواد مخدر صنعتي کشف کردند، اظهار داشت: در اين رابطه يک نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان با اشاره به جمع آوري 10 معتاد متجاهر از سطح شهر و تحويل به کمپ ترک اعتياد، تصريح کرد: مقابله با توزيع کنندگان مواد مخدر جزء اولويت هاي کاري مجموعه انتظامي مي باشد و پليس با اين بلاي خانمان سوز که زمينه ساز ساير جرائم مي باشد مبارزه خواهد کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.