• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
کل اخبار 12290اخبار امروز : 0
2

در هفتمین سالگرد درگذشت سرمایه گزار سیمان کارون
مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون یاد حاج تقی علاقبندیان را گرامی داشتند 

  • کد خبر : 66472
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در هفتمین سالگرد درگذشت سرمایه گزار سیمان کارون</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون یاد حاج تقی علاقبندیان را گرامی داشتند </span>

مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون یاد حاج تقی علاقبندیان را گرامی داشتند   رویش زاگرس: مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون در هفتمین سالگرد درگذشت حاج تقی علاقبندیان سرمایه گزار این شرکت طی مراسمی یاد و خاطره ی وی را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به همین مناسبت مراسمی با حضور […]

مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون یاد حاج تقی علاقبندیان را گرامی داشتند

 

رویش زاگرس: مدیریت و پرسنل شرکت سیمان کارون در هفتمین سالگرد درگذشت حاج تقی علاقبندیان سرمایه گزار این شرکت طی مراسمی یاد و خاطره ی وی را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به همین مناسبت مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت سیمان کارون برگزار گردید.این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و حاضرین یاد و خاطر حاج آقا علاقبندیان را گرامی داشتند.
روابط عمومی شرکت سیمان کارون نیز در پیامی هفتمین سالگرد درگذشت این سرمایه گزار و کارآفرین را تسلیت گفته و غم از دست دادن وی را بسیار سنگین و جانکاه خواند و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.