• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
کل اخبار 12301اخبار امروز : 2
1

دیدار فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان با تنها بازمانده خانواده شهیدان محمدحسینی فر

  • کد خبر : 66531
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
دیدار فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان با تنها بازمانده خانواده شهیدان محمدحسینی فر

رویش زاگرس: همزمان با ۳٠ مهر سالروز وسیع ترین حمله موشکی رژیم بعث به مسجدسلیمان، پیمان مولایی فرماندار به همراه محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با مجید محمدحسنی فر تنها بازمانده خانواده شهیدان محمدحسینی فر دیدار کردند. مولایی با بیان این که همه ما وظیفه داریم آرمان های والای […]

رویش زاگرس: همزمان با ۳٠ مهر سالروز وسیع ترین حمله موشکی رژیم بعث به مسجدسلیمان، پیمان مولایی فرماندار به همراه محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با مجید محمدحسنی فر تنها بازمانده خانواده شهیدان محمدحسینی فر دیدار کردند.
مولایی با بیان این که همه ما وظیفه داریم آرمان های والای شهیدان را حفظ کرده و با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم گفت:
شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.
لازم به ذکر است در حمله موشکی ۳۰ مهر۱۳۶۲ به محله سبزآباد شهرستان مسجدسلیمان شهید بازفتی محمدحسینی فر(پدر)، شهید ماه پری سلیمانی(مادر)، شهید سیروس محمدحسینی فر، شهید برزو محمدحسینی فر، شهید رستم محمدحسینی فر، شهید مهین محمدحسینی فر و شهید سکینه محمدحسینی فر هفت عضو یک خانواده به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
به گزارش رویش زاگرس در حمله موشکی سی مهر به شهرستان مسجدسلیمان ۱۲۰ نفر شهید و ۲۴۴ نفر نیز مجروح شدند.ضمن آن که بیش از۲۰۰ واحد مسکونی و تجاری نیز تخریب گردیدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.