• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12173اخبار امروز : 0
4

جناب دکتر از شما گله مندیم!

  • کد خبر : 7111
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۵۱

جناب دكتر، شما بهتر می دانید که خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند. هر مطلبی که می نویسند لاجرم عده ای با آنان دشمن می شوند با نوشتن هر مطلب انتقادی متهم می شوند به وابستگی به فلان شخص یا گروه ( باند جلیلی،باند رضایی، باند امام جمعه، چپ، راست، اصول گرا، اصلاح طلب و…).آقای جلیلی […]

جناب دكتر، شما بهتر می دانید که خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند. هر مطلبی که می نویسند لاجرم عده ای با آنان دشمن می شوند با نوشتن هر مطلب انتقادی متهم می شوند به وابستگی به فلان شخص یا گروه ( باند جلیلی،باند رضایی، باند امام جمعه، چپ، راست، اصول گرا، اصلاح طلب و…).آقای جلیلی انتظار داریم علیرغم مشغله های فراوانی که دارید هر از چند گاهی با این زحمت کشان عرصه ی خبر و رسانه نشستی داشته باشید، از آنان فاصله نگیرید و اجازه ندهید که آنان نیز از شما دور شوند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سعید مرادی: مدتی پیش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با تعدادی از خبرنگاران تماس و از آنان دعوت می شود روز 5شنبه 93/2/11 رأس ساعت 7 بعدازظهر برای مصاحبه مطبوعاتی با دکتر اسماعیل جلیلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای جوان مسجدسلیمان حاضر شوند. رأس ساعت مقرر بیشتر خبرنگاران شهرستان در فرهنگسرا حاضر و در کمال تعجب مشاهده می‌کنند در این ساعت دکتر جلیلی با هنرمندان شهرستان جلسه دارد و خبری از مصاحبه مطبوعاتی نیست! این مسئله باعث اعتراض اکثریت خبرنگاران حاضر در جلسه می‌شود که به آنان گفته می‌شود: نماینده‌ای از جانب شما بیاید و مشکلات خبرنگاران را مطرح کند! که دوستان می گویند قرار بر مصاحبه مطبوعاتی بود نه طرح مشکل و سالن را ترک می کنند. و اما…

برادر خوبم جناب دکتر اسماعیل جلیلی

آیا این شایسته اصحاب رسانه است که راننده محترم شما در یک برخورد ناشایست خطاب به خبرنگاران بگوید شما دارید علیه دکتر جلیلی جو سازی می کنید و…! آیا حجم‌ وسیع انتشار اخبار مربوط به شما توسط سایت‌ها و ویژه نامه های مسجدسلیمان در این دو سال نشان از حسن نیت اهالی رسانه نمی دهد؟

آقای جلیلی، شفاف بگویم که اصحاب رسانه از شما گلایه دارند. گلایه از این که پس از گذشت دو سال تنها یک بار نشست مطبوعاتی برگزار کرده اید؟!

خبرنگاران شهرستان با شما حرف دارند. برای آنان وقت بگذارید، حرف هایشان را،گلایه هایشان را، توصیه هایشان را بشنوید. اجازه بدهید این تعامل برقرار شود. اجازه بدهید منابع اطلاعاتی شما کانال های مختلف، با نوع نگاههای متفاوت باشد.

جناب دکتر جلیلی

خبرنگاران می خواهند به شما بگویند شوهری دارد همسرش را طلاق می دهد، دلیلش را كه پرسیديم می گوید: بیکارم، همسرم بیمار است و من هم نمی توانم هزینه های درمان او را تأمین کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم او را طلاق بدهم تا او بتواند از بیمه پدرش که مدتی ست فوت کرده استفاده کند و حداقل مخارج درمانش تأمین شود….( نشانی او نزد ما محفوظ است).

می خواهند بگویند در بعضی ادارات تکریم ارباب رجوع معنا ندارد!

بگویند بعضی عزل و نصب های بی رویه دمار از روزگار این شهر و مردمش درآورده است!

می خواهند بگویند آثار باستانی شهرستان در ورطه نابودی قرار گرفته است!

می خواهند از وضعیت زمین های ارتش از شما بپرسند!

از تکلیف باشگاه کاوه!

از پیگیری های شما در ارتباط  با میزبانی تیم نفت!

راه اندازی فرودگاه، کارخانه آلومینیوم، پتروشیمی…

و حرف های دیگری که انشالله در اولین مصاحبه مطبوعاتی با شما مطرح خواهند کرد.

شما بهتر می دانید که خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند. هر مطلبی که می نویسند لاجرم عده ای با آنان دشمن می شوند با نوشتن هر مطلب انتقادی متهم می شوند به وابستگی به فلان شخص یا گروه ( باند جلیلی، باند رضایی، باند امام جمعه، چپ، راست، اصول گرا، اصلاح طلب و…).

آقای جلیلی انتظار داریم علیرغم مشغله های فراوانی که دارید هر از چند گاهی با این زحمت کشان عرصه ی خبر و رسانه نشستی داشته باشید، از آنان فاصله نگیرید و اجازه ندهید که آنان نیز از شما دور شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 18
  1. چنين برخوردي با خبرنگاران از جانب هر كي باشه مذموم و محكوم است.

  2. سلام
    بازم خوب من نیومدم…در اسرع وقت هم نسبت به این حرکت به اداره ارشاد که با بنده تماس گرفتند اعتراض میکنم
    امیدواریم دیگه همچین حرکت هایی تکرار نشه

  3. دست شما درد نكند جناب مرادي اما به اعتقاد من ضعف ديگران را نبايد به پاي دكتر نوشت. با شناختي كه من از دكتر دارم مطمئنا دكتر جليلي از اين مسئله بي اطلاع بود. به هر حال سوء تفاهمي پيش آمده اميدوارم برطرف شود.

  4. من هم به عنوان خبرنگار انجا حضور پیدا کردم. اقای مرادی دکتر اصلا در جریان نبودند جناب اقای حسینی بودند که همه خبرنگاران را خبر کردند ولی چنین چیزی نبود. و ترک کردن سالن توسط خبر نگاران بهترین کاری بود که در برابر این توهین می شد کرد. باز خدا رفتگان خانم طاهری رو بیامرزه که با اقای حسینی ازطرف همه حبرنگاران حرف زدند…

  5. خبرنگاران اگه بخوان رييس جمهور رو عوض ميكنن مديران كه ديگه سهل اند. مشكل خبرنگاران در شهرستان اين است كه با همديگه نيستند و هر كدومشون ساز خودشون رو ميزنند.

  6. شهرستان مسجدسليمان احتياج به مديران قوي و با تدبير دارد هركس مدرك داشته باشد كه نمي تواند مدير باشد يك رئيس بايد مدير باشد.نه اينكه هر كس رئيس شد اولين كاري كه انجام مي دهند پشت در نگه داشتن ارباب رجوع است آن هم زماني كه هيچ كار خاصي انجام نمي دهند اين يعني مديريت؟

  7. من هم اونجا بودم.برخود زننده ای بود و بدتر از همه رفتار دکتر جلیلی و رئیس ارشاد بود که حتی حاضر نشدند از روی صندلی خودشون بلند بشند.واقعا جای تاسف داره

  8. آقاي مرادي واقعا دستت درد نكند. انصافا حرف دل مردم را مي زني. خدا حفظت كند كه خوب و بد را با هم مي بيني. دوست عزيز مشكل مسجدسليماني ها اين است كه خودشون به هم احترام نميزارن بعد انتظار دارند ديگران به آن ها احترام بگذارند. من فقط مي خواستم از شما تشكر كنم كه زبان گوياي مردم هستيد.

  9. در متون علوم سیاسی جمله متداولی از یکی از اندیشمندان این عرصه رایج است که می گوید: ((رسانه ها رکن چهارم دموکراسی اند)) و این رکن چهارم با در پیش گرفتن رویکردی حرفه ای و البته اخلاقی،  می تواند و باید نقش سازنده ای در انعکاس مشکلات مردم و پیگیری مطالبات جامعه بر عهده گیرد؛ اگرچه در برخی موارد، این رویکرد حرفه ای و اخلاق مدار، جای خود را به رویه هایی ناصحیح و غیر اخلاقی می دهد و به دکانی برای رویه های کاسبکارانه و باج خواهی تبدیل میگردد!! اما از زمانی که مطبوعات و رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی قلمداد شد تاثیرات شگرفی بر مطبوعات و حرکت بسوی امعه مدنی بوجود آمد و مطبوعات از یک نهاد کاملاً مخبر و ناقل اطلاعات، به یک نهاد موثر و کارا که می تواند تاثیرات عمیقی را بر مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم و حکومت بگذارد تبدیل شد.
     از طرفی ، متاسفانه برخی از مسئولین که ظرفیتهای لازم برای پاسخگویی به مطالبات برحق مردم را ندارند از رویارویی با رسانه ها شانه خالی کرده و به هر نحو ممکن سعی میکنند این نهاد کارا را از حیض انتفاع در جهت منافع مردم  ساقط و آنرا فلج نمایند ، خوشبختانه پیدایش یک جامعه ی چند صدایی ((که از برکات انقلاب است )) و امروز  بوجود آمدن یک چهار ضلعی  (( اگرچه نه متوازی الاضلاع )) در مسجدسلیمان قضا را برای ابراز مشکلات جامعه ، بسط فرهنگ مطالبه گری و ملزم نمودن مسئولین یه پاسخگویی فراهم کرده است و امید است این قبیل مطالبات که حق مسلم و قانونی مطبوعات و رسانه  برای پاسخگو کردن مسئولین است مداومت داشته و سایر ارباب رسانه در مسجدسلیمان همچون آقای مرادی بر خدمتگزار بودن مسئولین پای بفشارند تا هر مسئولی ، دو روز توسط مردم بر مسندی نشست خود را قیم و تافته جدابافته فرض نکند و حواسش باشد که این سمتها را با رای مردم بدست آورده اند و باید در خدمتگزاری به مردم ، از همدیگر سبقت بگیرند – زنده باشی آقای مرادی

  10. سلام آقای سعید مرادی وضعیت حال شهرمان گواه این موضوع است که مسئولین گذشته این شهر نیز چنین بودند و اگر فقط کمی جوابگو بودند چیز دیگری شاهد بودیم دیگر بسیاری از هزینه هایی که هیچ توضیحی برای اصراف و…نمیدیدیم اگر چنین رفتارهایی اینچنین به مسئولین فعلی ما به ارث نمیرسید تاکنون شهر ما هم خیلی چیزها داشت 000خیلی چیزها …. اما افسوس…ازاکنون که فقط حسرتشان مانده و پیامهای تبریک به خودمان…

  11. سعيد عزيز 1 هزارم درد مردم را بازگو كردي. مطلبت را كه خواندم وقتي به اين قسمت رسيدم كه نوشته بودي« خبرنگاران می خواهند به شما بگویند شوهری دارد همسرش را طلاق می دهد، دلیلش را که پرسیدیم می گوید: بیکارم، همسرم بیمار است و من هم نمی توانم هزینه های درمان او را تأمین کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم او را طلاق بدهم تا او بتواند از بیمه پدرش که مدتی ست فوت کرده استفاده کند و حداقل مخارج درمانش تأمین شود….» از ته دل گريستم…. اين واقيت حال حاضر مسجدسليمان است… بحث من بحث جليلي و رضايي نيست بحث من حل مشكلات مسجدسليمان به صورت ريشه ايست. سعيد جان از صميم قلب از خداوند سلامتي ات را خواهانم چرا كه سالم كار مي كني مثل ديگر بچه هاي رسانه اي مسجدسليمان. اما اين يك واقعيت است كه بايد متحد بود و پيگير. پيگير كارخانجات و شركت هاي فعال و غير فعال موجود در شهرستان. سد، كارخانه سيمان، نفت، پتروشيمي، و همچنين پيگيري مداوم در ارتباط با پتروشيمي و آلومينيوم سازي…زنده باشي و پاينده و مثل هميشه قلمت پرتوان.

  12. من خودم خبرنگار نيستم اما پسر خاله ام از اصحاب رسانه شهرستان است. از او كه در اين رابطه سوال كردم گفت: در تماسي كه اداره ارشاد توسط……………. گرفت گفته بود ساعت 7 نشست مطبوعاتي دكتر جليلي با خبرنگاران است و مطلب بالا را تأييد مي كنم.

  13. من یک خبرنگارم
    . درود بر آقای مرادی …. تا خودمان باشیم بدون دعوت رسمی وکتبی جایی نرویم .. دفتر دکتر جلیلی یا هر جایی دیگر نرویم

  14. من در آن جلسه حضور داشتم. کاش خبرنگارها هم تا
    اخر جلسه می ماندن و نتیجه جلسه را می دیدن.

  15. آقای مرادی با تشکر از حضرتعالی وهمکاران محترمتان شماها چشمان بیداراین مردم هستید

    پس کمی شفاف تر …دانستن حق مردم است
    راجب میراث وزمین های ارتش اطلاع رسانی کنید.

  16. حرف کیوان درسته .
    خبرنگاران در مسجدسلیمان هر کدام یک سایتی برای خودشون زدند و ساز خودشون رو میزنند و با هم اتحاد ندارند . بعضی ها چسبیدند به برخی مسئولین شهر و بعضی دیگر دشمن مسئولین شدند .
    این وسط هیچ کدوم نرمال رفتار نمی کنه و به فکر شهر نیست .

  17. آقاي آبروش عزيز جايي كه بهت بي احترامي ميشه دليلي ندارد كه بماني. اگر به شما هم بي احترامي مي شد در آن جلسه نمي ماندي

  18. بنام خدا

    سلام مطلب مفیدی بود که مصداق تعهد وعدالت رادرعرصه مدیرت کلان شهری شفافانه جویاست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.