• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
3

مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان: وجود آزادگان سرافراز غنیمتی ارزشمند برای هر سازمان است

  • کد خبر : 8890
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آیین تجلیل از آزادگان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آیین تجلیل از آزادگان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این آیین با اشاره به نقش و جایگاه آزادگان در عزت و سربلندی امروز کشورمان گفت: امنیت و آرامش امروزی ما مدیون جانفشانی دیروز آزادگان و جانبازان است.

مهندس ابراهیم پیرامون افزود: این قشر سرافراز با ایستادگی و مقاومت در برابر شکنجه ها و آزار و اذیت های روحی، روانی و جسمانی دژخیمان بعثی هرگز از باورها و اعتقادات راستینشان لحظه ای عقب ننشستند.

رییس شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : این قشر ایثارگر پس از ورود به میهن سرافراز اسلامی مدارج ترقی را طی کردند و با ورود به سنگر خدمت در هر سازمان و اداره ای که حضور یافتند موجبات تعالی و نشاط آن سازمان را فراهم آوردند.

مهندس پیرامون خاطر نشان ساخت : وجود آزادگان سرافراز یک غنیمت و نعمت ارزشمند برای هر سازمان است و باید با الگو برداری از صفات شایسته و نیک آنها ، برای اصلاح رفتارهای خود بکوشیم.

امام جماعت این شرکت نیز طی سخنانی گفت : تجلیل از خوبی های خوبان ریشه در سفارش کتاب الهی دارد و خداوند باری تعالی در قرآن کریم در سوره های انبیاء و مریم با عنوان « اذکروا » تأکید و سفارش به تجلیل از خوبی ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی در توصیف آزادگان گفت : آزادگان براستی شایسته صفت سرافرازیند چراکه در عین حالی که اسیر بودند ولی هرگز اسیر نشدند و آزاد ماندند.

وی افزود: تجلیل از آزادگان تجلیل از کسانی است که در عین آنکه در غل و زنجیر بودند ولی « هیهات من الذله » را به تأسی از قیام عاشورا بار دیگر تجلی بخشیدند.

در پایان این آیین، مهندس پیرامون با اهدای دسته گل به آقای عبدالحسین رئوفی منش جانباز آزاده این شرکت که در 17 سالگی و در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت نیروهای بعثی درآمد و مدت 7 سال و 6 ماه از بهترین روزهای زندگی خویش را در راه دفاع از خاک مقدس کشور اسلامیمان در زندان های خوفناک رژیم صدام سپری کرد و لحظه ای از باورهای انقلابی خود و همرزمانش عقب ننشت به نیابت از هیأت مدیره و کارکنان این شرکت ، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

Picture 951

Picture 966

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.