• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل اخبار 12205اخبار امروز : 3
1

پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳

  • کد خبر : 9525
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳ پيامي را منتشر نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگارا نمسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: بنام خدا آغاز بهار دانش، بهار علم آموزی و دانش اندوزی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳ پيامي را منتشر نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگارا نمسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

بنام خدا

آغاز بهار دانش، بهار علم آموزی و دانش اندوزی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را به عموم سکانداران کشتی علم و فرهنگ استادان، کارکنان و دانشجویان ارجمند تبریک عرض می نمایم. امیدواریم در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ شاهد شکوفایی علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با توکل به خداوند متعال و همدلی و همت مضاعف شما همکاران ارجمند در این واحد دانشگاهی باشیم. امیدواریم که خداوند متعال، این سال را سال بارش آرامش، آسایش و سلامتی بر سرزمین قلب همه ی شما خوبان قرار دهد، آغاز سال تحصیلی و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس یادآور این نکته به همه ما است که آنچه داریم از برکت مجاهدت ها و خون شهدا است. از زحمات حوزه های مختلف دانشگاه شامل حوزه ریاست، اداری و مالی، آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی و سما در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر می نمایم.

استادان، کارمندان و دانشجویان عزیز: وقتی در سال ۱۹۰۸ مته حفاری گروه ویلیام ناکس دارسی در مسجدسلیمان به نفت رسید، خاورمیانه، ایران و مسجدسلیمان حیات تازه ای را شروع کرد. از آن تاریخ، مسجدسلیمان، این شهر تمام شیعه، شهر هزار سرو به خون خفته، دروازه ورود مدرنیته به خاورمیانه و ایران شد. از آن تاریخ تا کنون همه چیز در مسجدسلیمان بوی نفت می دهد. اما در تاریخ صد وپنج ساله، نفت نتوانست، نمره قبولی افکار عمومی را کسب نماید. تا اینکه در ۹ آذرماه ۱۳۶۶ در حالی که همه چیز در حال بهت و اغما بود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به عنوان یک مرکز علمی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی در مسجدسلیمان متولد شد و بارقه امید و حیات را در دیدگان دوستداران آموزش، پژوهش و فرهنگ به وجود آورد. امروزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان عهده دار همان نقشی است که در سال ۱۹۰۸ نفت در مسجدسلیمان ایفا می کرد. به همین خاطر دانشگاه در همه جا مهم است و در مسجدسلیمان مهمتر. دانشگاه مرکز آموزش و دانایی است و ما هر جا برای آموزش و دانایی هزینه نکرده ایم، مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نادانی شده ایم.

اینجانب مسعود شهبازی دانش آموخته دکترای تخصصی روان شناسی مشاوره از دانشگاه شهید چمران اهواز، دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت علمی، آموزشی و مدیریتی،فعالیت و رویکرد مدیریتی خود و هیات رییسه این واحد دانشگاهی را بر اساس محورهای ولایت ، اخلاق ، قانون ، صداقت ، رعایت اعتدال در امور، توجه عمیق به خرد جمعی و مشورت ، توجه عمیق به کیفیت در انجام کارها، شایسته سالاری، توجه عمیق و علمی به مسائل فرهنگی دانشگاه و شهرستان، ایجاد و ارتقا تحصیلات تکمیلی در دانشگاه، ارتقا درجه علمی اعضای هیات علمی از مربی به استادیاری، توجه عمیق به کرامت انسانی با توجه به آموزه های دینی، دست گیری به جای مچ گیری، تکریم و احترام به اساتید، کارمندان و دانشجویان و توجه به شأن ویژه آنها، تلاش در جهت ارتقا رتبه دانشگاه از بزرگ به بسیار بزرگ،تهیه و تنظیم چشم انداز برای دانشگاه با توجه به پتانسیل منطقه و دانشگاه، توسعه فضای مجازی در دانشگاه، تعامل با تمامی نهادها، ادارات و ارگان ها و مراکز علمی و فرهنگی شهرستان ،استان وکشور و توجه ویژه به دانشجویان شاهد وایثارگر، حفظ شعائر دینی، اتخاذ رویکردی فعال و هوشمندانه نسبت به مسائل سیاسی کشور، استان و شهرستان ضمن حفظ استقلال دانشگاه همچنین توسعه ی سیاسی ،اقتصادی وفرهنگی و پرهیز از هرگونه ترویج سیاسی کاری و تبدیل دانشگاه به یک محیط آکادمیک بالنده جهت تصمیم سازی های علمی کاربردی با هدف توسعه ی سیاسی ،اقتصادی وفرهنگی منطقه، باتوکل به خدا، صبر، مهربانی، امید و ارائه خدمات و مشاوره تخصصی به تمام نهادها و ارگان ها در سطح شهرستان آغاز نمودیم. در این مدت با همت مضاعف، تلاش و همدلی و همکاری صمیمانه و استفاده از خرد جمعی کارهای خوبی در این واحد دانشگاهی آغاز و به سرانجام رسیده است. اگر لطف خداوند و همدلی وهمکاری صمیمانه مسئولان محترم شهرستان مسجدسلیمان و مسولان محترم دانشگاه های استان خوزستان و همه اساتید، اعضای هیأت رئیسه، کارمندان و دانشجویان صبوراین واحد دانشگاهی نبود انجام این امور میسر نمی گردید. لذا در برابر الطاف خداوند سر تعظیم فرو می آوریم و از همه بزرگواران نامبرده نیز تقدیر و تشکر ویژه داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.