• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل اخبار 12206اخبار امروز : 0
5

فوري/ بهروز مكوندي رسماً سرمربي نفت مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 9785
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان لحظاتي پيش بهروز مكوندي رسماً به عنوان سرمربي نفت مسجدسليمان انتخاب گرديد. در حالي كه از ساعت 5 بعدازظهر امروز مذاكره نهايي با مكوندي آغاز شده بود لحظاتي پيش وي با مسئولين باشگاه نفت به توافق نهايي رسيد و از فردا در تمرينات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان لحظاتي پيش بهروز مكوندي رسماً به عنوان سرمربي نفت مسجدسليمان انتخاب گرديد. در حالي كه از ساعت 5 بعدازظهر امروز مذاكره نهايي با مكوندي آغاز شده بود لحظاتي پيش وي با مسئولين باشگاه نفت به توافق نهايي رسيد و از فردا در تمرينات حاضر خواهد شد. مهران حسنوند مدير روابط عمومي باشگاه نفت در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تاييد اين خبر گفت: لحظاتي پيش مكوندي با مسئولين به توافق نهايي رسيد وي گفت جزييات بيشتر اين توافق به زودي توسط مدير عامل محترم باشگاه در اختيار خبرنگاران قرار داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. رو قلب من نوشته بهروز سلطان عشقه

  2. سوال من از مسئولین نفت اینکه که چرا از اول آقای مکوندی که تیمو به لیگ برتر اورد و هم انسانی خوب و قابل احترامیست و خودشم فوتبالیست خوبی بوده و نشون داده سرمربی قابلی هست مخصوصا اینکه تعصب خاصی به شهرمون داره رو عوض کردن ؟

  3. بهروز خان خوش اومدی به تیم و شهر خودت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.